Funcționalități
Ore suplimentare
Sistemul controlează automat, după reguli prestabilite, acordarea orelor suplimentare, sau permite aprobarea prealabilă sau ulterioară a acestora, cu scopul eliminării orelor suplimentare nejustificate.
Transfer în salarizare
Cu Optimoo vezi toate datele necesare și ai control asupra acelora pe care le transferi în statul de plată. În salarizare sunt transferate orele regularizate, iar diferențele +/- sunt stocate în buffer, de unde se poate alege modul de compensare a acestora. Raportul din Optimoo se importă direct în programul de salarizare.
Buffer
Orele lipsă, întârzierile, învoirile, precum și orele suplimentare sunt acumulate într-un buffer, iar în funcție de politicile companiei, diferențele compensate la sfârșitul lunii se pot transfera total sau parțial în salarizare, cu un control total al responsabililor HR. Opțional, orele netransferate în salarizare pot fi eliberate ulterior ca zile/ore libere sau pot fi lăsate în buffer. Datorită automatizării prelucrării pontajului (Compensare, verificare, aprobare), prin funcția buffer Optimoo asigură o economie de timp considerabilă pentru departamentul HR.
Rapoarte automate
Optimoo poate genera rapoarte personalizate, precum raportul ITM, cel de prezență, pontaj sau salarii. Iar dacă ai nevoie de alte rapoarte, ele pot fi personalizate special pentru nevoile tale. Vei avea acces la date esențiale despre nivelul de motivație din companie sau despre punctualitatea și consecvența angajaților fără a fi nevoie să fi expert în tehnologie și procesarea datelor. Din multitudinea de rapoarte disponibile fac parte: raportul detaliat, raportul foaie colectivă, raportul evenimente, raportul schimburi, raportul ore lipsă și raportul ore suplimentare.
InfoChioșc
Cum să scapi de cozile interminabile create de angajați cu cereri de concedii sau învoiri? Terminalele InfoChioșc sunt o soluție bună pentru a lăsa angajații să își verifice singuri disponibilitățile și să își programeze concediile și zilele libere. Terminalele pot fi adaptate la nevoile fiecărei companii, gestionând în timp real, la puncte de lucru multiple, intrările și ieșirile personalului, înregistrarea pauzelor sau a concediilor. Un alt motiv să economisești timp și să te concentrezi pe proiecte care contează în dezvoltarea resursei umane.
Gestionarea programului flexibil
Timpul este un asset prețios pe care îl vei câștiga după implementarea Optimoo. Softul oferă tabele de timp flexibile, care se poate accesa oricând de oriunde din lume și se adaptează la orice tip de program.
Cererile de modificare program
Dacă ai sute de angajați, Optimoo te scapă de solicitările zilnice care trebuie operate manual. Programul asigură configurarea vizuală a turelor și găsește turele permise pe bază de check-in și check-out. La rândul lor, muncitorii nu mai trebuie să se adreseze superiorilor în cazul schimburilor de ture, acestea fiind identificate automat și reflectate în rapoarte. Automatizarea managementului schimburilor este un avantaj important care simplifică activitatea departamentului de HR.
Gestionarea punctelor de lucru multiple
În cazul companiilor cu mai multe locații, Optimoo centralizează datele de la toate punctele de lucru, oferind informații detaliate, inclusiv despre performanță sau motivație. Pontarea orelor de intrare și ieșire se face prin terminale, unde angajații pot vedea propriile statistici pe luna curentă, cu privire la orele lucrate, orele suplimentare sau orele lipsă, zilele de concediu efectuate și rămase.