Sistemul de pontaj și HR Optimoo
- Despre Optimoo
- Funcționalități
- Pentru cine este recomandat?
-
Despre Optimoo
În cei 9 ani de existență pe piață, ascultând nevoile specifice din companiile românești, am dezvoltat unul dintre cele mai bune sisteme de control acces, pontaj și monitorizare a performanței angajaților. Am ajuns să acoperim 38% din companiile cu peste 1.000 angajați, iar soluția noastră a fost aleasă deja de către peste 1.000 de parteneri.
Care sunt valorile care i-au determinat să aleagă Optimoo? Află mai jos avantajele pe care le oferă, sau vezi ce spun chiar ei, clienții noștri.
- Adaptat nevoilor tale – Clientul nu primește ce știe Optimoo, ci Optimoo oferă ceea ce are nevoie clientul.
- Transparență – Optimoo oferă date exacte în timp real. Funcționarea pe bază de cloud oferă acces oricând de oriunde.
- Prezență umană – Optimoo a fost creat de oameni, pentru oameni care lucrează cu oameni.
- Terminale mobile – Printr-o interfață prietenoasă, terminalele Info-Chioșc oferă acces tuturor angajaților la informațiile necesare.
- Mai mult timp, mai puține hârtii – Pe baza feedback-ului utilizatorilor, cu Optimoo economisești 20% din timpul dedicat gestionării operațiunilor de HR și reduci birocrația prin digitalizare și automatizare.
- Deschiși la inovație – Gândim într-un mod inovator, suntem deschiși la sugestii de îmbunătățire și tratăm orice recomandare ca pe o provocare.
- Serviciu de suport tehnic profesional;
-
Funcționalități
Ore suplimentare
Sistemul controlează automat, după reguli prestabilite, acordarea orelor suplimentare, sau permite aprobarea prealabilă sau ulterioară a acestora, cu scopul eliminării orelor suplimentare nejustificate.
Transfer în salarizare
Cu Optimoo vezi toate datele necesare și ai control asupra acelora pe care le transferi în statul de plată. În salarizare sunt transferate orele regularizate, iar diferențele +/- sunt stocate în buffer, de unde se poate alege modul de compensare a acestora. Raportul din Optimoo se importă direct în programul de salarizare.
Buffer
Orele lipsă, întârzierile, învoirile, precum și orele suplimentare sunt acumulate într-un buffer, iar în funcție de politicile companiei, diferențele compensate la sfârșitul lunii se pot transfera total sau parțial în salarizare, cu un control total al responsabililor HR. Opțional, orele netransferate în salarizare pot fi eliberate ulterior ca zile/ore libere sau pot fi lăsate în buffer. Datorită automatizării prelucrării pontajului (Compensare, verificare, aprobare), prin funcția buffer Optimoo asigură o economie de timp considerabilă pentru departamentul HR.
Rapoarte automate
Optimoo poate genera rapoarte personalizate, precum raportul ITM, cel de prezență, pontaj sau salarii. Iar dacă ai nevoie de alte rapoarte, ele pot fi personalizate special pentru nevoile tale. Vei avea acces la date esențiale despre nivelul de motivație din companie sau despre punctualitatea și consecvența angajaților fără a fi nevoie să fi expert în tehnologie și procesarea datelor. Din multitudinea de rapoarte disponibile fac parte: raportul detaliat, raportul foaie colectivă, raportul evenimente, raportul schimburi, raportul ore lipsă și raportul ore suplimentare.
InfoChioșc
Cum să scapi de cozile interminabile create de angajați cu cereri de concedii sau învoiri? Terminalele InfoChioșc sunt o soluție bună pentru a lăsa angajații să își verifice singuri disponibilitățile și să își programeze concediile și zilele libere. Terminalele pot fi adaptate la nevoile fiecărei companii, gestionând în timp real, la puncte de lucru multiple, intrările și ieșirile personalului, înregistrarea pauzelor sau a concediilor. Un alt motiv să economisești timp și să te concentrezi pe proiecte care contează în dezvoltarea resursei umane.
Gestionarea programului flexibil
Timpul este un asset prețios pe care îl vei câștiga după implementarea Optimoo. Softul oferă tabele de timp flexibile, care se poate accesa oricând de oriunde din lume și se adaptează la orice tip de program.
Cererile de modificare program
Dacă ai sute de angajați, Optimoo te scapă de solicitările zilnice care trebuie operate manual. Programul asigură configurarea vizuală a turelor și găsește turele permise pe bază de check-in și check-out. La rândul lor, muncitorii nu mai trebuie să se adreseze superiorilor în cazul schimburilor de ture, acestea fiind identificate automat și reflectate în rapoarte. Automatizarea managementului schimburilor este un avantaj important care simplifică activitatea departamentului de HR.
Gestionarea punctelor de lucru multiple
În cazul companiilor cu mai multe locații, Optimoo centralizează datele de la toate punctele de lucru, oferind informații detaliate, inclusiv despre performanță sau motivație. Pontarea orelor de intrare și ieșire se face prin terminale, unde angajații pot vedea propriile statistici pe luna curentă, cu privire la orele lucrate, orele suplimentare sau orele lipsă, zilele de concediu efectuate și rămase.
-
Pentru cine este recomandat?
SPRIJINĂ MUNCA MAI MULTOR DEPARTAMENTE
-
- Pentru conducere creează posibilitatea măririi eficienței, a transparenței și a creșterii funcției de control, precum și a optimizării de costuri.
-
- În planificarea sarcinilor și resurselor sprijină managerul care conduce grupul de lucru, oferindu-i o imagine precisă și reală despre efectuarea muncii în timpul întregului proces de lucru.
-
- Colegilor din domeniul resurselor umane le stau la dispoziție informații actualizate pentru calculul salarial bazat pe evidență, plasând evaluarea și remunerarea performanței salariaților într-o dimensiune nouă și modernă.
-
- Oferă feedback continuu și pentru salariat; acesta va dispune de informații actualizate și precise despre orele de lucru, delegațiile și zilele libere, iar pe lângă acestea, feedback-ul continuu va avea un efect pozitiv și motivant asupra efectuării muncii.
-
Recenzii:
[RICH_REVIEWS_SHOW category="46"]
[RICH_REVIEWS_FORM category="46"]