Suport Tehnic


  • CUM accesezi suportul tehnic SVTech?
  • Portal Suport Tehnic
  • TARIFE: Servicii de suport tehnic post vânzare pentru SVTPassWEB 2.0
  • Returnare produse – RMA

Noul sistem de suport tehnic dedicat firmelor instalatoare, funcțional din 15.11.2018, se poate accesa de AICI

Pentru plasare tichet intră aici: Pagina oficială de Suport Tehnic SVTech

  • CUM accesezi suportul tehnic SVTech?

    Cauți soluția în baza de cunoștințe de pe pagina oficială de Suport Tehnic SVTech.
    Creează un cont și plasează un tichet pe pagina oficială de Suport Tehnic SVTech.
    Scrii un e-mail pe adresa: suport@svt.ro sau poți să ne contactezi direct de pe chatul nostru pe site (stânga jos a paginii).
  • Portal Suport Tehnic

    Folosește-te de baza noastră online de cunoștințe: pagina oficială de Suport Tehnic,
    unde poți găsi:

    • Baza de cunoștințe (manual de utilizare, ghid de instalare);
    • Training online, tutoriale video;
    • Cele mai frecvente întrebări + răspunsuri;
    • Ghid de instalare și instrucțiuni de montaj;

    Dacă vă înregistrați la pagina respectivă, aveți posibilitatea să primiți toate beneficiile acordate unui membru din baza noastră de date (asta însemnând ca istoricul relației și a problemelor întâmpinate este cunoscut departamentului de suport pentru ușurarea procesului de muncă)!

    Pentru noi nu există probleme imposibile de rezolvat!


  • TARIFE: Servicii de suport tehnic post vânzare pentru SVTPassWEB 2.0

    După achiziția softului SVTPassWEB 2.0 faceți o programare pe e-mail la adresa suport@svt.ro pentru a instala softul și beneficiați de 60 de zile de la activarea licenței de suport tehnic gratuit.În cazul în care solicitați instalarea softului SVTPassWEB2.0 de către suportul nostru tehnic, vă rugăm să faceți o programare în prealabil pe e-mail, la adresa suport@svt.ro. Instalarea va fi gratuită, opțională și instructajul se va face o singură dată (valabil 60 de zile din momentul activării licenței).

    Serviciile de suport tehnic de tip EXTRA vor fi efectuate pe bază de programare prealabilă pe e-mail (la adresa suport@svt.ro), cu următoarele tarife:

    Serviciu Tarif
    Suport telefonic și remote desktop * 45 EURO / oră + TVA
    Rezolvarea erorilor apărute la instalare, cauzate de programe third party (ex. APACHE, Microsoft Visual C++ Redistribuitable 2008) 55 EURO / oră + TVA

    * – Prima oră se plătește integral.

    Atenție: Softul SVTPassWEB 2.0 este optimizat exclusiv pentru browserul Google Chrome.
    Suportul tehnic este asigurat pe sistemul de operare Windows.

  • Returnare produse – RMA

    Politica de returPolitica de retur a produselor – RMA este valabilă pentru următoarele produse:Cititorul X-STAL,Cititorul X-STAL-AUX,Cititorul FPSWITCH,Access Box. Returul se face pe parcursul a 5 ani de la achiziție.

    Asigurați-vă că produsul pe care vreți să-l returnați îndeplinește condițiile de retur ( defecțiuni ale echipamentului datorate producătorului, respectiv nu din utilizare inadecvată).
    Dacă doriți  să returnați mai multe bucăți din același produs este suficient să completați un singur formular de retur. Dacă doriți să returnați mai multe produse diferite, vă rugăm completați câte un formular pentru fiecare dintre acestea.
    După trimiterea acestei cereri de retur veți primi un e-mail de confirmare care va conține un număr de RMA (Return Merchandise Authorization adică Autorizație de Returnare a Produselor). Orice produs returnat trebuie să aibă un număr RMA, altfel nu va fi schimbat.
    Vom trimite în avans un produs înlocuitor în cel mai scurt timp posibil. Pentru a evita facturarea acestuia, vă rugăm ca în termen de 14 zile calendaristice să ne returnați produsul defect la adresa SVT Electronics, str.  Dr. Knöpfler Vilmos nr. 9A, 540331, Tg Mureș.Pentru a returna produsele vândute de SVT ELECTRONICS SRL vă rugăm să completați formularul returnare produse.

    Recenzii:


    [RICH_REVIEWS_SHOW category="27"]
    [RICH_REVIEWS_FORM category="27"]